آموزش, فیلمبرداری

10 ایده شیک پس زمینه برای ویدیوهای YouTube شما

نمی دانید برای پس زمینه YouTube خود چه کاری انجام دهید؟ این سبک های مقرون به صرفه را امتحان کنید.

با وجود عناصر بسیار زیادی که برای ایجاد ویدیو های یوتیوب وارد می شوند، اجرای برخی از آنها به صورت نیمه کاره، یا حتی نادیده گرفتن کامل آنها آسان است. یکی از این عناصر اغلب پس ‌زمینه است، اما اصلاح آن آسان است.

ما در مورد اهمیت سبک پس زمینه شما و سهولت و مقرون به صرفه بودن اجرای آنها بحث خواهیم کرد. ما در این مقاله از استودیو ادیب همچنین چند ایده پس زمینه شیک را برای ویدیوی بعدی YouTube شما پیشنهاد خواهیم کرد.

چرا به یک پس زمینه شیک نیاز دارید

در حالی که بینندگان شما در درجه اول ویدیو های شما را برای شما و محتوای شما تماشا می کنند، اجزای بصری یک ویدیو مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. مردم می‌ خواهند از چیزی که به آن نگاه می ‌کنند لذت ببرند، یا به احتمال زیاد روی آن کلیک می ‌کنند.

یک پس‌ زمینه شیک به بینندگان اجازه می ‌دهد تا زیبایی‌ شناسی را با برند شما مرتبط کنند، که در نهایت باعث می ‌شود شما را بیشتر سابسکرایب و کامنت هایتان را افزایش دهید. همچنین به آن ‌ها اطلاع می ‌دهد که شما برای تولید تلاش کرده ‌اید، و باعث می ‌شود که اعتماد بیشتری به شما به‌ عنوان یک تولیدکننده محتوا داشته باشند—به این ترتیب شما یک فالوور وفادار آنلاین را جذب می ‌کنید و حفظ می ‌کنید.

سبک پس زمینه را به عنوان ابزاری در نظر بگیرید که به ارزش تولید محتوای شما کمک می کند. نه تنها حال و هوای سبکی را برای ویدیو ایجاد می کند، بلکه می تواند ژانر محتوای شما را نیز تکمیل کند و به بینندگان کمک کند تصویری کاملاً گرد از کانال شما ارائه دهند.

چگونه یک پس زمینه شیک به دست آوریم

تأکید زیاد بر پس ‌زمینه ممکن است شما را مضطرب کند – ما متوجه شدیم، یوتیوب‌برها در حال حاضر دست خود را با هزاران عامل دیگر که در ایجاد ویدیو نقش دارند، پر کرده ‌اند. اما پس ‌زمینه ‌ها معمولاً مقرون به صرفه هستند و به راحتی تنظیم می ‌شوند.

اکثر سبک ها را می توان از طریق چاپ یا پرده سبز به دست آورد. بنابراین اگر می ‌خواهید یک دیوار آجری را در پس ‌زمینه خود بگنجانید، نیازی نیست که کل تنظیمات ضبط خود را جلوی یک دیوار آجری واقعی ببرید. به سادگی آن را روی کاغذ یا ورق پارچه چاپ کنید یا با یک صفحه سبز رنگ فیلم بگیرید و آجر را در تدوین اضافه کنید.

طیف گسترده ای از طرح های ورق در بازار وجود دارد، و برخی از شرکت ها نیز به شما اجازه می دهند طرح های خود را سفارشی کنید. ساختار پشتیبان پس ‌زمینه ایده ‌آل است، اما می ‌توانید بدون آن کار کنید و به جای آن از نوار یا چسب با استحکام بالا استفاده کنید.

10 سبک پس زمینه برای ویدیو های YouTube شما

در اینجا برخی از بهترین سبک ها برای پس زمینه YouTube شما آورده شده است:

1. رنگ ثابت

بکگراند youtube

یک رنگ ثابت برای یوتیوبر های بی تصمیم یا بی حوصله ایده آل است. اگر مایل نیستید که تلاش زیادی برای پس زمینه انجام دهید، نمی توانید با رنگ ثابت اشتباه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنگی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد و توجه به شدت و روشنایی آن را فراموش نکنید.

2. رنگ آمبره

بکگراند youtube

رنگ‌ های آمبره یکی دیگر از انتخاب ‌های ایمن و ساده برای کسانی است که نمی‌ خواهند همه چیز را انتخاب کنند. آنها جذابیت بیشتری نسبت به رنگ های جامد می کنند زیرا شامل دو یا چند رنگ هستند و ترکیبی تدریجی از یک رنگ به رنگ بعدی وجود دارد. با این گزینه می توانید پالت رنگ برند خود را کمی بیشتر بیان کنید.

3. دیوار آجری

بکگراند youtube

چاپ دیوار آجری (یا اگر یک دیوار آجری واقعی باشد) پس زمینه ای بسیار شیک را ایجاد می کند. آجر پیچیدگی را با زیبایی شناسی روستایی ترکیب می کند و می تواند در تعداد زیادی از سبک ها گنجانده شود. رنگ ‌ها، شکل ‌ها، بافت ‌ها و اندازه‌ های مختلف آجری وجود دارد، بنابراین شما باید طرح آجری را پیدا کنید که برند شما را تحسین کند.

4. پانل های چوبی

بکگراند youtube

پانل های چوبی یکی دیگر از انتخاب های سبک عالی است. باکلاس است، اما نه خیلی سرد یا مینیمالیست. چوب را می توان به هر رنگی رنگ کرد، زیرا اندازه و طرح پانل ها نیز بسیار متفاوت است. پانل ها حتی می توانند برخی از ایرادات را در چوب داشته باشند که در صورت چاپ به واقعی تر به نظر رسیدن آن کمک می کند.

5. زرق و برق

بکگراند youtube

پس‌ زمینه‌ های براق برای یوتیوب‌برانی که عاشق درخشش هستند، عالی هستند. می توان آن را چاپ کرد، اما به اندازه واقعی مشخص نمی شود. فروشگاه ‌هایی وجود دارند که پارچه ‌های زرق و برق (معمولاً پولک‌ های دوخته شده روی توری) می ‌فروشند که به راحتی می ‌توانند به پس ‌زمینه تبدیل شوند. ممکن است لازم باشد ورق دیگری را پشت آن قرار دهید، زیرا پارچه های زرق و برق دار معمولاً شفاف هستند.

6. الگوها

بکگراند youtube

نگاه کردن به الگوهای تکراری بسیار رضایت بخش است و به آن حس هنری اضافه می کند. از آنجایی که تغییرات بی نهایت در اندازه، شکل، رنگ و پیچیدگی وجود دارد، احتمالاً بهتر است از یک الگوی ساده مانند راه راه استفاده کنید. به این ترتیب شما توسط پس زمینه خود بلعیده نمی شوید و بینندگان شما بیش از حد پریشان نمی شوند.

7. قفسه کتاب

بکگراند youtube

یک قفسه کتاب بسته به ظاهر آن می تواند در زیبایی های مختلفی گنجانده شود. قفسه های سفید به خوبی با سبک معاصر کار می کنند، در حالی که چوب های تیره تر می توانند زیبایی آکادمیک تیره ای ایجاد کنند. البته، نیازی به خرید قفسه کتاب ندارید، فقط یک قفسه کتاب را چاپ کنید! به این ترتیب می ‌توانید کتاب ‌ها و دکور های موجود در قفسه ‌ها را نیز سفارشی کنید.

8. روزنامه

بکگراند youtube

اگر یک بسته روزنامه دارید و می خواهید یکی از دیوارهای خود را با مقداری چسب بچسبانید، نیازی به چاپ آن ندارید. تا زمانی که چاپ خیلی رنگارنگ نباشد، یک روزنامه زیبا حال و هوای قدیمی ایجاد می کند.

9. گرافیتی

بکگراند youtube

مگر اینکه خودتان یک هنرمند گرافیتی باشید، استفاده از گرافیتی در پس زمینه شما یک فرصت عالی برای تبلیغ کار یک هنرمند است. می توانید آن را به صورت دستی روی یک برگه نقاشی کنید یا به صورت دیجیتالی چاپ کنید. این یک شکل هنری جذاب برای گنجاندن در ویدیو های شما است و انواع مختلفی از سبک های گرافیتی برای انتخاب وجود دارد.

10. تزئینات دیوار

بکگراند youtube

تزئین دیوار بهترین روش برای گنجاندن بیش از یک عنصر در پس زمینه و ایجاد یک تم است. به قاب ها، آینه ها، صفحات گرامافون، پوسترها و هر چیز دیگری که می تواند روی دیوار بالا برود فکر کنید. اگر دیواری دارید که حاضرید آن را قربانی میخ و چسب کنید، یکی از قابل تنظیم ترین انواع پس زمینه است.

با پس زمینه YouTube خود شیک شوید

یک پس زمینه شیک به اندازه هر جزء دیگر در ایجاد ویدیو مهم است. مقرون به صرفه است و راه اندازی آن آسان است، بنابراین هیچ بهانه ای برای نداشتن آن وجود ندارد. یکی از سبک های فهرست شده در اینجا را برای ویدیوی بعدی خود امتحان کنید، یا برخی از آنها را ترکیب کنید و شاهد افزایش ارزش تولید کلی محتوای خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید