آموزش, تبلیغات, فیلمبرداری

6 ایده ویدیویی با مضمون کریسمس برای YouTubers

در دنیای یوتیوب، کریسمس به این معنی است که زمان Vlogmas  فرا رسیده است. اگر برای ایده ها گیر کرده اید، برخی از این فعالیت ها و پروژه ها را امتحان کنید.

حتی اگر کریسمس را جشن نگیرید، تمایل دارید که همراه با دیگران به روح تعطیلات بپیوندید. و اگرچه عنوان “بهترین زمان سال” ممکن است بحث برانگیز باشد، اما وقتی صحبت از یوتیوبر ها می شود، مطمئناً اینطور است.

تبلیغ ‌کنندگان تمایل دارند در ماه دسامبر بیشتر هزینه کنند، بنابراین درآمد تبلیغات بهتر است و می ‌توانید درآمد خود را به عنوان یک YouTuber به حداکثر برسانید. چگونه؟ خوب، یکی از ساده ترین راه ها این است که vlogs کریسمس یا Vlogmas انجام دهید. یک فعالیت را برای نمایش در هر وبلاگ انتخاب کنید و آن را مانند یک تقویم ظهور منتشر کنید. در این مقاله از استودیو ادیب چند ایده با مضمون کریسمس وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

1. خانه خود را برای کریسمس تزئین کنید

بهتر است محتوای کریسمس خود را پخش کنید. به این ترتیب، ایده های شما تمام نمی شود و همچنین بینندگان خود را با چیزهای مختلف به طور همزمان غرق نخواهید کرد. بهترین استراتژی انجام یک کار اصلی در روز است. و چه راهی بهتر از تزیین برای شروع Vlogmas؟

تزئین خانه برای کریسمس می تواند یک فعالیت سرگرم کننده باشد که می توانید به تنهایی، با دوستان، خانواده، بچه ها و حتی حیوانات خانگی انجام دهید. همیشه جا برای خلاقیت وجود دارد. می توانید این ایده را گسترش دهید و به عنوان مثال از سگ خود بخواهید که تزئینات درخت کریسمس شما را انتخاب کند. اگر احساس می ‌کنید کمی الهام ‌بخش نیستید، می ‌توانید همیشه پینترست یا اینستاگرام را برای ایده‌ ها مرور کنید.

2. دکور DIY درست کنید

صرف نظر از اینکه کدام پلتفرم را مرور می‌ کنید، مطمئناً می ‌توانید به‌ طور آنلاین بسیاری از ایده‌ های کار دستی خود را کشف کنید ، به‌ ویژه ایده‌ های مربوط به دکوراسیون کریسمس. TikTok به طور خاص بسیار غنی است، بنابراین اگر کمی در مورد آنچه بسازید گم شده اید، می توانید خلاقیت های دیگران را بررسی کنید و از آنها الهام بگیرید.

جهت ‌های بسیاری وجود دارد که می ‌توانید این ایده را در آن انجام دهید. برای مثال، می ‌توانید بودجه تعیین کنید، یک فروشگاه را مرور کنید و زمانی که به خانه رسیدید، حیله‌ گر شوید. یا، می توانید خود را به چالش بکشید تا از چیزهایی که قبلاً در خانه دارید چیزی بسازید.

ستاره‌ های کریسمس ساخته شده از مقوا، دانه ‌های برف کاغذی، تاج‌ های گل، درختان، از هر راهی که تصمیم بگیرید ایده را بچرخانید، ویدیویی که پروژه‌ های دکور خود را برای کریسمس به نمایش می ‌گذارد مطمئناً مردم را در حال و هوای جشن قرار می ‌دهد و کلیک ‌های زیادی در YouTube برای شما به ارمغان می ‌آورد.

3. تست دستور العمل کریسمس

کریسمس بهترین زمان برای لذت بردن از خود است. یک دستور پخت شیرینی فانتزی پیدا کنید و ببینید که آیا آن را دوست دارید یا خیر، شاید به ایده های جدید دستور پخت خوشمزه برخورد کنید. یا چرا سعی نکنید شیرینی زنجبیلی خود را درست کنید؟ همچنین می توانید فعالیت را به بازی تبدیل کنید.

مواد را در یک کاسه بریزید و آنچه را که باید استفاده کنید انتخاب کنید. شما می توانید آن را به همان اندازه که دوست دارید عجیب و غریب یا معمولی بسازید و در پایان ویدیو، خلاقیت خود را آزمایش کنید. این یک راه ساده برای پر کردن روزتان است و در عین حال محتوای مفید تولید می‌کند. در پایان یک خوراکی خوشمزه یا حداقل یک خاطره سرگرم‌ کننده خواهید داشت.

4. تزئین غذای کریسمس

بهترین محصول جانبی آزمایش دستور پخت می ‌تواند این باشد که می ‌توانید از نتیجه وبلاگ دیروز برای محتوای امروز استفاده کنید. کوکی ‌ها یا شیرینی زنجبیلی که روزهای قبل درست کرده ‌اید، می ‌توانند بعد از آن برای ویدیو های تزئین غذا استفاده شوند.

می توانید خلاقیت های آشپزی خود را با فراستینگ، آبپاش یا هر چیز دیگری که فکر می کنید تزئین کنید و آن را به یک فعالیت گروهی یا انفرادی تبدیل کنید. اگر این کار را با دیگران انجام می ‌دهید، می ‌توانید آن را به یک مسابقه تبدیل کنید و بینندگانتان رای دهند که چه کسی بهترین عملکرد را داشته است.

همچنین می ‌توانید چالش ‌هایی مانند محدودیت زمانی یا برداشتن موانع از یک کاسه را اضافه کنید – مانند استفاده از ترشی و هویج رنده‌ شده روی کیک ‌هایتان.

5. خرید هدیه و بسته بندی

هر سال به خود می گویید خرید هدیه را تا آخرین لحظه به تاخیر نمی اندازید. و هر سال، شما انجام می دهید. اما اگر برنامه ریزی کنید و زودتر آن را انجام دهید، ممکن است از عجله و زحمتی که با خرید هدیه در ماه دسامبر همراه است، اجتناب کنید.

اگر تصمیم به خرید در فروشگاه دارید، دوربین و وبلاگ خود را دریافت کنید. و اگر تصمیم دارید به صورت آنلاین خرید کنید، ضبط صفحه و ولوگ را انجام دهید – به همین سادگی. این کار را به اندازه کافی زود انجام دهید و حتی نگران تاخیر در حمل و نقل نخواهید بود. یا، اگر به اندازه کافی شجاع هستید، حتی می توانید سعی کنید هدایای کریسمس امسال خودتان را درست کنید.

پس از به دست آوردن هدایای خود، می توانید از خود در حال بسته بندی آنها نیز فیلم بگیرید. و شما می توانید انتخاب کنید که آیا آن را در یک ویدیوی جداگانه ولوگ کنید یا آن را به این یکی اضافه کنید.

6. صرفه جویی در کریسمس

به یک مغازه صرفه جویی (یا تعداد کمی) بروید و به دنبال بهترین چیزهایی با مضمون کریسمس باشید که می توانید پیدا کنید. شما می توانید بودجه یا محدودیت رنگ یا یک تم خاص را تعیین کنید. صرفه جویی لازم نیست برای شما هزینه زیادی داشته باشد و می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. ناگفته نماند که محتوای جذابی را ایجاد می کند—مردم عاشق صرفه جویی هستند و همه مغازه ها دارای سهام متفاوتی هستند، بنابراین دیدن آنچه می یابید همیشه جالب است.

نکاتی برای یک Vlogmas موفق

اکنون که ایده هایی برای شروع کار با وبلاگ های کریسمس دارید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام ساخت آنها به خاطر داشته باشید.

یک برنامه زمانبندی تنظیم کنید

قبل از اینکه حتی به ایده پردازی بپردازید، یک برنامه زمانی برای خود تنظیم کنید. با تصمیم گیری در مورد یک برنامه از قبل، زندگی خود را بسیار آسان تر خواهید کرد. می ‌توانید ایده‌ های خود را برای ویدیو های با مضمون کریسمس از قبل یادداشت کنید و بفهمید که چگونه، چه زمانی و کجا از آنها فیلم می ‌گیرید.

فناوری خود را آماده کنید

از آنجایی که ممکن است محتوا را از قبل ضبط کنید، مطمئن شوید که همیشه کارت حافظه در دسترس دارید. فضای خالی هارد دیسک خود را بررسی کنید و اگر کافی نیست، یک یا دو هارد اکسترنال بخرید.

هر چیزی که قصد دارید با آن ولوگ کنید، دوربین یا تلفن، مطمئن شوید که همیشه یک باتری یا شارژر آماده کار در دسترس دارید. بنابراین اگر با تجهیزات فیلمبرداری مواجه شدید که در شرف توقف کار هستند، همچنان می توانید ضبط خود را ادامه دهید.

اغلب، ولاگ کردن در خارج از خانه به معنای صدای زیاد پس زمینه است که صدای شما را کمتر از آنچه که باید برجسته می کند، بنابراین بهتر است یک میکروفون خارجی تهیه کنید تا بهترین صدای ممکن را تضمین کنید.

وبلاگ نویسی را تمرین کنید

ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما وبلاگ نویسی، چه برای کریسمس باشد و چه نباشد، چیزی فراتر از بیرون کشیدن دوربین و فشار دادن رکورد است. شما باید از بهترین زاویه ممکن فیلم برداری کنید، زاویه ای که بیننده را به بهترین شکل مجذوب خود کند. در غیر این صورت، هیچ کس برای تماشای اطرافش نمی ماند.

شما نمی خواهید دوربین خیلی نزدیک باشد تا خطر اینکه مردم بینی شما را ببینند یا خیلی دور باشد زیرا بعد از مدتی دستان شما آسیب می بیند. و بدانید که دستان خود را کجا قرار دهید تا لنز یا میکروفون را نپوشانید.

در نظر بگیرید که حمل کردن دوربین می تواند بسیار سنگین باشد، به خصوص اگر ساعت ها این کار را انجام دهید. بنابراین ممکن است به سه پایه نیاز داشته باشید.

فراموش نکنید که از آن لذت ببرید

فصل تعطیلات برای لذت بردن است، بنابراین خودتان را زیاد کار نکنید. اگر در مدیریت زمان خود مشکل دارید، سعی کنید روز به روز خود را آپدیت کنید. هر چیزی می تواند بهتر شود اگر آن را به یک بازی تبدیل کنید، و حجم کاری شما دیگر شبیه کار نخواهد بود.

می ‌توانید هر فعالیتی را به رقابتی با یک برنده تبدیل کنید، یا برنده ‌ای که به آن رضایت می ‌دهید یا با رای مخاطبان YouTube شما تاج گذاری می ‌شود. شما می توانید با خانواده، دوستان یا خودتان رقابت کنید. فقط به یاد داشته باشید که آن را روشن نگه دارید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید